Thursday, April 21, 2011

Kembali menaip

sekian lama berpisah..akhir nya bersama..ecehh..hahahah

sekian lama blog aku menyepi..skng aku nk menaip balik..leh x??hahaha..ye lah..idup mkin bz..masalah makin byk..so..jp mnum jap...heee.........................

ok smbung blik.haha...so nk update mende alah ni mmg x smpat laa..aku pn xtau nk tulis pe skng ni..aku merapu je la dlu..stended la aku...kaki merapu..huhuu..

hurmm..skng lepak pn da jarang..org ckp aku ni sombong laa..ape la..bkn ape aku sibuk sket..nk cari duit la kate kn...tp skng ni da 2 mggu aku xde job..kete sngkut baya..utang bertimbun..berat je pale rase..kene berjimat cermat..duit byk nk pakai..maap la klo aku tolak ajakan lepaking korang tu..huhuh..sekian la dlu...aku nk baring cari idea jap..mne tau kuar idea celah bantal ke..heeee....

0 comments: