Saturday, August 29, 2009

Item Yg Aku Giler..hahha

ahahaha..saje bosan2...gatal2 nk Update..jom layan aku nk kongsi brg2 yg aku gile n insyallah klo ade rezeki aku nk sambar..eheheh...jom zass layan..



SAFC 5 Button..
xtau la nape aku minat sgt..Function mende alah ni tuk setup Computer kereta..Setting enjin kereta cth..setting boost,setting mnyak,angin,mcm2 lg..tp klo diberi pilihan pakai Emanage or SAFC...mende alah ni la yg aku pilih..ekekeke
Anggaran Harga Rm 400 - Rm800

Turbo Timer Blizt Voice Guilde
(VGTT)
Timer ni aku minat sbb die ckp jepun.bnyi Timer Die best..huhuhu
Anggaran Harga Rm 100 - Rm 200


Defi Meter
hahah..yg ni mmg aku minat giler..tp x mampu...3 Bijik ni saje da dkt Rm1.5k..hahah..blom Complete lg...mau mencecah dkt RM15k..adeh...

Blizt Multispeed Turbo Timer ( MSTT)
Yg ni aku minat Sebab Display die..Dgr Kaler Biru n Ade SpeedMeter..huhu
Anggaran Harga Rm100 - Rm180
Complete Audio Sistem
Hahah..yg ni aku da mampu pakai n tgh pakai skng..walaupn x sepower Mane..tp Aku bersyukur sbb dpt rasa pakai System ni kt kete aku..hak..hak...
Anggaran Harga Rm 500 - Rm 100 ribu kot..klo da gile..hahah

Nardi Turino
Yg ni Jugak aku da mampu pakai..walaupn Terketar2 Aku nk beli mende ni..tp Minat nye pasal.redah je la..hahaha...klo Korang Nk tau Stering bodo mcm ni pn da Cecah rm250...tu blom Yg pelik2 sket..lg la harga x tahan...
Apexi Speedmeter Digital
aku minat mende ni..bkn ape..sbb aku sume brg2 digital ni..ekeke...
lg2 apexi ni byk lak die pnye function n x silap aku leh simpan memory Speed kete..tu yg best..ehehe
anggaran haga Rm180 - Rm300

0 comments: