Tuesday, January 6, 2009

11.05 pm

hurmmm.....tah la ape aku nk crite ari ni...bru je belek2 forum keicarmania td...tgk gmba 2nd ann...ermm...best jek diorg...teringin gler nk gi..tp da x de rezeki..,hurmmm....ari ni aku x keje...saje malas..hahah....ermm...aku pn xtau kenapa aku semenjak dua menjak ni..perasaan aku bercmpur baur...xtau ape yg jadi..huhu....smlm aku dpt crite..umah akak aku kt semban kene rompak lg kali ke 3...hurmmm...da nasib...tv LCD ilang camera DSLR pn ilang..hurmm..x smpat aku nk studi camera tu abeh.....da xde rezeki..

aku da lame x lepak ngn membe...tah la..semenjak family sepupu aku dok sini...aku da jadi malas nk kuar umah..balik keje trus settle kn brg2 nk niaga lak..hurmmm...sorry la kwn2 klo korang ajak aku kuar aku tolak..bkn aku xnk lepak...tp ape kn daya aku...byk keje aku nk kene buat...aku keje...then nk niaga lak....sorry la geng...insyallah..klo aku ade mase..aku roger korang sume...

0 comments: