Sunday, January 25, 2009

2.30 pagi...

xde pe...aku just nk kongsi pasal topik dlm keicarmania ari ni...pasal kenali personaliti anda...lebih kurang mcm zodiak laa..huhu..di sini sy lampirkn ucapan serta kritikan yg telah sy lakukan..hahahahah

bulan MEI(aku nye besday 12.mei)


Kekerasan hati & degil.<-------------------------x kot
Kuat semangat & bermotivasi tinggi.<----------tipu kot
Pemikiran yang tajam.<-------------------------otak aku bkn pisau nk di asah2 bg tajam..hahah

Mudah marah apabila tidak dikawal.<----------maknenye aku pndai kawal la ni..hahah
Pandai menarik hati orang lain & menarik perhatian.<-------------aku tarik diri ade la..
Perasaan yang amat mendalam.<-------------ingt menyelam ke....
Cantik dari segi mental & fizikal.<---------nmpak ke klo cntik???
Tidak perlu dimotivasikan.<-----------perlu dowh...aku still hamba yg perlu motivasi
Tetap pendirian tetapi mudah dipengaruhi oleh orang lain.<-----------aku slalu kne racun.
Mudah dipujuk.<-------------ye kot...
Bersikap sistematik (otak kiri). <--------------aku mmg kidal
Suka berangan.<-------------------tipu ahh
Kuat daya firasat memahami apa yang terlintas di hati orang lain tanpa diberitahu.<----ye kot
Bahagian telinga & leher mudah diserang penyakit.<---------aku tgh sakit tekak..tol kot
Daya khayalan yang tinggi.<---------------tipu kot
Permikiran yang tajam.<--------bpe kali nk ulang daa....
Pandai berdebat.<-----------bersilat leh kot
Fizikal yang baik.<------------otak ku serabut
Kelemahan sistem pernafasan.<--tekak aku bengkak..idung aku sumbat..mmg susah nk nafas
Suka sastera, seni & muzik serta melancong.<-------x minat..
Tidak berapa suka duduk di rumah.<---------ya betol!!!
Tidak boleh duduk diam.<---------ye btol!!!
Tidak punya ramai anak.<----------anak kucing ade la...gua x kawen lg beb
Rajin dan bersemangat tinggi.<----------rajin ke??cm malas jeh
Agak boros<-------------nk boros apenye da mmg ngah kering...

0 comments: