Wednesday, January 28, 2009

2.31 a.m

hurmmm...xde ape yg nk dibualkn ari ni...aku cume nk sentuh sket pasal mentaliti org malaysia skang ni..nape skng semakin hari semakin sempit otak org sekeliling kita?..xle nmpak mende pelik sket...ade je x kene...tgk org pakai baju pelik sket da pandang lain mcm...tgk pmpuan pakai seksi sket panggil bohsia...adeh..seblom korang nk kutuk org tu..cube ko bukak mate luas2 sket..tgk diri korang dlu sebelum buat andaian pada org lain!!ni badan sndiri pn x terjaga..ade hati nk kutuk org...sape2 yg terasa tu..aku bkn nk mntak maaf...tp pegi mampos!sape mkn cili mesti rasa pedas..

otak org malaysia skng ni..bg pendapat aku...mmg agak sempit!tgk laki melayu kuar ngn cina...da pandang lain macam..nk kutuk2...what the hell??aku ade kaco ko ke nk pandang2 aku cmtu...bak kate naddy...korang bg aku mkn ke nk kutuk2 aku..hahahha..

please laa...bukak la mate korang cket!!kembangkn otak tu!!bdn besar otak kecik...badan kecik otak pn kecik!!jgn jadi bangang la!!! korang jugak yg ckp..kene up to date..dressup up to date...tp otak korang sempit!!!still di takuk lame...up to date kejadah ape???!! ape jenis bodoh korang ni!!

hurmm..aku da malas nk ckp...bg aku...kite yg merubah diri kite...kite x ubah..kite jd bangang..klo kite dpt berubah...org kt respek kite...

0 comments: